عجایب هفتگانه هستی!!

روزی معلمی از دانش آموزان خواست تا عجایب هفتگانه هستی را فهرست وار بنویسند. دانش آموزان شروع به نوشتن کردند، معلم نوشته ها را جمع آوری کرد. با آنکه همه جواب ها یکی نبودند اما بیشتر دانش آموزان به این موارد اشاره کرده بودند: اهرام مصر، تاج محل، کانال پاناما، دیوار بزرگ چین و ...!!

در میان نوشته ها کاغذ سفیدی به چشم می خورد، معلم پرسید: این کاغذ سفید مال کیه؟ یکی از بچه ها گفت مال من! معلم پرسید: دخترم چرا چیزی ننوشتی؟ دخترک جواب داد: عجایب موجود در جهان خیلی زیاد هستند و من نمی توانم تصمیم بگیرم که کدام را بنویسم. معلم گفت: بسیار خوب هر در ذهنت هست را به من بگو، شاید بتوانم کمکت کنم.

در این هنگام دخترک مکثی کرد و گفت: به نظر من عجایب هفتگانه عبارتند از: لمس کردن، چشیدن، دیدن، شنیدن، احساس کردن، خندیدن و عشق ورزیدن!!

پس از شنیدن سخنان دخترک کلاس در سکوتی محض فرو رفت.

نتیجه اخلاقی:

عجایب واقعی جهان همین هایی هستند که ما آنها را خیلی ساده و معمولی می انگاریم.

 



نظرات شما عزیزان:

عشق من چراتنهایی
ساعت15:15---22 فروردين 1391
.سلام واقعا که وب عالـــــــــــــی داری اگه پایه باشی بیا تا تبادل لینک بکنیم

masoud
ساعت9:26---17 فروردين 1391
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی حتما سعی می کنم پست بیشتری بزارم
این پست رو خوندم خیلی قشنگ بود
اگه دوست داشتین به وبلاگ دیگه من سری بزن اونجا پست زیاد میزارم

http://tolouemanbash.loxblog.com

خوش باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده : فرشته مولایی